Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.satka.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Lastnik in upravitelj spletne trgovine www.satka.si je podjetje:

IME PODJETJA: SATKA Goran Škobalj s.p.
Sedež podjetja: Bolfenška ulica 66, Maribor, 2000 Maribor
Davčna številka: 13458043
Matična številka: 8501963000
Telefon: + 368 41 678 074
E-naslov: goran.skobalj33@gmail.com

Opredelitev pojmov:

  • ponudnik je spletna trgovina www.satka.si
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini);
  • spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku;

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

PODATKI UPRAVLJALCA

IME PODJETJA: SATKA Goran Škobalj s.p.
Sedež podjetja: Bolfenška ulica 66, Maribor, 2000 Maribor
Davčna številka: 13458043
Matična številka: 8501963000
Telefon: + 368 41 678 074
E-naslov: goran.skobalj33@gmail.com

PRIJAVA

Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini www.satka.si ni potrebna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.

POSTOPEK NAKUPA

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in se odloči o načinu plačila po povzetju ali s plačilom po predračunu na TRR – transakcijski račun, s klikom na ikono ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

Postopek nakupa je sledeči:

  1. Kupec izbere izdelke, ki se shranijo v nakupovalni košarici. Kupec izbere želene lastnosti izdelka (velikost, barva).
  2. Ko kupec izbere želene izdelke, preveri vsebnost košarice. Kupec lahko odstrani izdelke iz košarice s klikom na gumb “x”. Kupec lahko na tem mestu doda kodo kupona za uveljavljanje popusta.
  3. Kupec s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljuje na naslednjo stran, kjer vnese svoje podatke.
  4. Kupec lahko vpiše drugi naslov za dostavo in opombe k naročilu.
  5. Kupec ima predogled naročila z vsemi podatki.
  6. Kupec izbere način plačila.
  7. Kupec mora pred oddajo naročila potrditi okence, kjer je napisano »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem kupec potrdi, da se strinja z oddajo naročila in da je seznanjen, da bo za naročene izdelke plačal znesek, ki je naveden v obračunu naročila.
  8. S klikom na gumb »Zaključi nakup«, kupec odda svoje naročilo in na vpisani elektronski naslov prejme potrdilo.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nujno pošiljko TAKOJ reklamirati kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V pimeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. Uporabniku priporočamo, da dostavljen paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

GARANCIJA

Garancija velja 1 leto za vse tehnične izdelke oziroma vse tiste, za katere to predvideva evropska zakonodaja in jo posledično priznava proizvajalec.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: goran.skobalj33@gmail.com

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: SATKA Goran Škobalj s.p.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeto plačilo potrošniku na potrošnikov transakcijski račun..

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

PRITOŽBE IN SPORI

SATKA Goran Škobalj s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko ali po elektronski pošti, ki je navedena v nogi oz. kontaktni podstrani.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

SATKA Goran Škobalj s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SATKA Goran Škobalj s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi SATKA Goran Škobalj s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

SATKA Goran Škobalj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

PLAČILO

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po povzetju in po predračunu na TRR.

Naziv banke: DH d.d.
TRR: SI56 6100 0002 2885 654
BIC: HDELSI22
IBAN: SI56 6100 0002 2885 654

Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.

Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo na vašo e-pošto poslali potrdilo o prejemu naročila, nato sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka. Plačilo dostavni službi ob prevzemu, je zaenkrat možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila vključno s stroški plačila po povzetju.

Spletna trgovina www.satka.si bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo.

Če pa se odločite za izbiro plačila po predračunu, vam bomo na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času poslali predračun. Tako se izognete stroškom plačila po povzetju. Dokazilo o plačilu po predračunu nam pošljite na info@ekohit.si, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Smo zavezanec za DDV.

DOBAVNI ROK

Plačilo po povzetju:

  • za naročila, ki bodo prejeta med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh. Za naročila, oddana v soboto ali nedeljo, bodo pošiljke odposlane v ponedeljek.

Plačilo po predračunu:

  • po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.
  • Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-3 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

DOSTAVA

Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Možnost lastnega prevzema blaga. Svoja vprašanja nam pošljite na e-poštni naslov in z veseljem vam bomo odgovorili.

Cena dostave je odvisna od teže izdelka.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za infomiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naš e-poštni naslov ali po klasični pošti na naslov, ki je zaveden na kontaktni podstrani.

Vrnjen izdelek pošljete z dostavno službo na lastne stroške. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega z naročnikom nismo izrecno dogovorili!

ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju SATKA Goran Škobalj s.p.

KONTAKT 

IME PODJETJA: SATKA Goran Škobalj s.p.
Sedež podjetja: Bolfenška ulica 66, Maribor, 2000 Maribor
Davčna številka: 13458043
Matična številka: 8501963000
Telefon: + 368 41 678 074
E-naslov: goran.skobalj33@gmail.com

 

Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine, zagotavljanje funkcij v družabnih omrežjih in analizo našega prometa. Informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta delimo tudi z nekaterimi našimi partnerji v družabnih omrežjih. View more
Cookies settings
Sprejmi
Zavrni
Politika zasebnosti in piškotkov
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Med zaključkom nakupa na naši spletni strani, zbiramo vaše podatke.

Kaj zbiramo in shranjujemo

Med obiskom naše strani, sledimo:
  • Izdelki, ki ste si jih ogledali: to bomo uporabili, da vam npr. prikažemo izdelke, ki ste si jih nedavno ogledali
  • Lokacija, naslov IP in vrsta brskalnika: uporabili jih bomo za predvidevanje davka in dostave
  • Naslov dostave: vprašali vas bomo, da vnesete naslov, da lahko npr. predvidimo dostavo preden oddate naročilo in vam nato pošljemo ponudbo!
PIškotke uporabljamo tudi za sledenje vsebine košarice med brskanjem po naši spletni strani

Opomba: Če želite, lahko tu dodate povezavo o dodatnem pravilniku o piškotnih.

Ko kupujete pri nas, vas bomo prosili, da podate informacije, vključno z imenom, naslovom plačnika, naslovom za dostavo, e-pošto, tel. št., kreditno kartico/podrobnosti plačila in izbirne informacije računa, kot na primer up. ime in geslo. Podatke bomo uporabili za naslednje namene:
  • Pošljite informacije vašega računa in naročila
  • Odzovi se na prošnje, vključno z vračili in pritožbami
  • Procesiraj plačila in prepreči zlorabo
  • Ustvarite račun za uporabo naše trgovine
  • Comply with any legal obligations we have, such as calculating taxes
  • Izboljšajte ponudbo naše trgovine
  • Send you marketing messages, if you choose to receive them
If you create an account, we will store your name, address, email and phone number, which will be used to populate the checkout for future orders. We generally store information about you for as long as we need the information for the purposes for which we collect and use it, and we are not legally required to continue to keep it. For example, we will store order information for XXX years for tax and accounting purposes. This includes your name, email address and billing and shipping addresses. Shanili bomo tudi komentarje in mnenja, če se jih odločite pustiti.

Kdo v naši ekipi ima dostop

Members of our team have access to the information you provide us. For example, both Administrators and Shop Managers can access:
  • Order information like what was purchased, when it was purchased and where it should be sent, and
  • Customer information like your name, email address, and billing and shipping information.
Člani osebja imajo dostop do teh informacij za pomoč pri naročanjih, vračilu in podpori kupcem.

Kaj delimo z ostalimi

In this section you should list who you’re sharing data with, and for what purpose. This could include, but may not be limited to, analytics, marketing, payment gateways, shipping providers, and third party embeds.

Delimo informacije s tretjimi osebami, ki nam pomagajo pri naročanju in storitvami za vas ; na primer --

Plačila

In this subsection you should list which third party payment processors you’re using to take payments on your store since these may handle customer data. We’ve included PayPal as an example, but you should remove this if you’re not using PayPal.

Sprejemamo plačila preko PayPal-a. Med obdelavo plačil bodo nekateri vaši podatki poslani storitvi PayPal. Sem spadajo podatki, ki so zahtevani za obdelavo plačila ali podporo plačilom (skupen znesek, podatki o plačniku). Oglejte si PayPal Pravilnik o zasebnosti za več podorbnosti.
Save settings

Pin It on Pinterest